ثبت شرکت در ارمنستان

ثبت شرکت در ارمنستان

Ընկերություններիգրանցման

فرایند ثبت شرکت در ارمنستان

فرایند ثبت شرکت تجاری در ارمنستان با انتخاب نوع شرکت آغاز می شود. یکی از اهداف مهم این است که فرایند مدیریت شرکت، رابطه بین سهامداران، نظم توزیع سود و سایر مسائل را تعیین نماید. پس از ثبت نام ساده نیست که فرم سازمانی قانونی شرکت را تغییر دهید. علاوه بر این، در طول فرآیند ثبت نام شما باید نام شرکت را تعریف کنید. قانون ارمنستان هنگام ثبت نام شرکت، نام ها را چک میکند. علاوه بر این، نباید اسامی مشابه یا مشابه با علائم تجاری ثبت شده را انتخاب کنید (به عنوان مثال، LLC Coca-Cola، CJSC)

یک نام تجاری نمی تواند تکراری باشد یا با نام تجاری یا علامت تجاری که قبلا در ارمنستان ثبت شده است، شبیه باشد. در حالی که یک نام شرکت حق انحصاری خود را برای استفاده از آن ایجاد می نماید، همچنین باید ثبت نام یک علامت تجاری ثبت نشده را در نظر بگیرید. شما می توانید این شرکت را با نام اختصاری و یا با یک زبان خارجی ثبت کنید. نکته مهم بعدی در روند ثبت نام شرکت ها، سرمایه است. در ابتدا، این منابع مالی اولیه شرکت است و در مرحله دوم، حداقل میزان اموال شرکت است. اگر شما نیاز به ثبت شرکت با نوع خاصی از فعالیت دارید (بانک ها، شرکت های بیمه)، در این موارد قانون ارمنستان میزان سرمایه بیشتری را تعیین نموده است.

هزینه ثبت شرکت در ارمنستان : ۳۵۰ دلار- لازم به ذکر است هزینه پرداختی دولتی ثبت شرکت در ارمنستان رایگان است و این هزینه بابت حق الزحمه ما می باشد و تنها هزینه ساخت مهر شرکت بدلیل اختلاف سلیقه افراد به عهده خود افراد می باشد

داشتن آدرس جهت ثبت شرکت الزامی است

در صورت عدم حضور شخص و ارائه وکالت نامه . مبلغ ۴۰۰ دلار به این هزینه افزوده می شود. علت این امر انجام امور ثبت شرکت فقط توسط  وکیل رسمی می باشد

افتتاح حساب بانکی در ارمنستان:

هزینه افتتاح حساب در ارمنستان

هزینه افتتاح حساب بانکی شرکت ۲۴۰ دلار (ارائه مدارک بانکی به عهده مشتری می باشد)

 هزینه افتتاح حساب بانکی شخصی  و دریافت کارت بانکی بدون داشتن شرکت در صورت حضور شخص ۱۸۰ دلار می باشد

توضیح: بسیاری از عزیزان پائین بودن قیمتهای ما را دلیلی برای کیفیت پائین تلقی کرده و با پرداختهای بالا شرکت خود را ثبت می نمایند و بعد متوجه اشتباه خود می شوند!! قیمتهای ما پائین نیست بلکه منصفانه است . شرکت ال ال سی در ارمنستان فقط یک نوع بوده و هزینه دولتی آن رایگان می باشد.

مالیات شرکت در ارمنستان

ՍՊԸընկերության

قوانین و اطلاعات مهم مالیات شرکت ها در ارمنستان

مالیات در ارمنستان تنها ۱% از میانگین گردش حساب شرکت می باشد، دوره ۳ ماه می باشد

با توجه به این قانون، اگر حساب شما گردش مالی بالایی نداشته باشید مالیات زیادی هم به آن تعلق نمی گیرد

توجه داشته باشید : ارائه گزارش مالیاتی در هر دوره (۳ ماه یکبار) از قوانین مهم می باشد. در صورتی که اقدام به ارائه گزارش ننمایید، دچار جریمه خواهید شد.

مراحل ثبت شرکت در  ارمنستان

مشخص نمودن حوزه ی فعالیت

انتخاب نوع شرکت : مسئولیت محدود- تضامنی

انتخاب اعضای هیئت مدیر

انتخاب نام شرکت

ترجمه پاسپورت به زبان ارمنی

ترجمه وکالتنامه ( در صورت ثبت غیر حضوری)

مزایای ثبت شرکت در ارمنستان:

۱- ثبت سریع شرکت در ارمنستان

یک شماره شناسایی مالیات بلافاصله به شرکت تازه ثبت شده صادر می شود. شما یک گواهی ثبت نام با شناسه مالیات و مقررات انجمن دریافت خواهید کرد، و شرکت شما آماده است تا فورا شروع به کار کند

۲- هزینه کم ثبت شرکت و نگهداری

دولت معمولا هزینه های ثبت نام شرکت را نمی پردازد. شرکت های غیر فعال مجبور نیستند مالیات پرداخت کنند، پرونده های مالیاتی را ارسال نمایند یا مورد بازرسی قرار گیرند. شرکت های فعال ممکن است هزینه هایی را که مربوط به رعایت حقوق مالی، خدمات حقوق و دستمزد و مالیات هستند متحمل شوند

۳- مدیرعامل

مدیر یک شرکت ارمنی می تواند یک شهروند خارجی باشد. مدیر ارشد نیازی به اقامت در ارمنستان یا آدرس محل شرکت ندارد. یک خارجی می تواند همزمان ۱۰۰٪ سهامدار و مدیر شرکت باشد.

۴- ثبت شرکت غیر حضوری

اگر شما نمی توانید یا نمی خواهید وقت و پول خود را صرف سفر به ارمنستان کنید، می توانید شرکت خود را از راه دور ثبت نمایید. ثبت شرکت از راه دور با وکیل امکان پذیر است. هنگامی که ثبت نام انجام می شود، اسناد شرکت را جمع آوری می کنیم و آنها را برای شما ارسال می کنیم تا دستورالعمل های بعدی خود را ادامه دهید.

۷- حداقل اسناد

داشتن یک گذرنامه معتبر به طور کلی برای شروع ثبت شرکت در ارمنستان کافی است.

۸- اقامت و شهروندی در ارمنستان

انجام کسب و کار در ارمنستان شما و همچنین اعضای خانواده خود را برای وضعیت اقامت در ارمنستان واجد شرایط خواهد بود. افراد کسب و کار می توانند برای ویزای تک و یا چند نفر ، مجوز اقامت موقت (۱ ساله)، بلند مدت (۵ ساله) یا ویژه (۱۰ ساله) درخواست کنند. پس از حفظ اجازه اقامت برای مدت ۳ سال، یک فرد ممکن است واجد شرایط شهروندی ارمنستان باشد.

۹- مالیات پایین در ارمنستان

ارمنستان دریافت مالیات پایین با مزایای ویژه مالیاتی برای برخی گروه های مالیات دهندگان، از جمله شرکت های فناوری اطلاعات، شرکت های کوچک و متوسط، کشاورزان و غیره در نظر گرفته است.

۱۰- اعتبار

ارمنستان یک کشور واقعی با اقتصادی متنوع است. قوانین کشور ارمنستان تا کنون قوانین ضد پولشویی مناسبی تصویب کرده و بانک مرکزی این کشور نیز امنیت، ثبات و شهرت خوب سیستم بانکی را تضمین نموده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید