هتل ارمنستان

هتل های ارمنستان

هتل های ارمنستان

هتل آرارات : ***

هتل آرارات هتلی پست مدرن، اشرافی و جدید است که در یک ساختمان ۱۵۰ ساله کاملا بازسازی شده قرار گرفته. ۵۲ اتاق و سوئیت این هتل بزرگ و با امکانات دولوکس هستند. دسترسی رایگان اینترنت، کانال‌های تلویزیون ماهواره‌ای، سرویس ۲۴ ساعته، گاوصندوق و مینی‌بار از جمله امکانات اتاق است. استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، باغ زمستانی و رستوران “نوی” که غذاهای ارمنی و اروپایی را سرو می‌کند نیز از امکانات هتل هستند.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان گریگور لاساوریچ، شماره ۷

پست الکترونیکی : info@ararathotel.am

نشانی وب سایت هتل : www.ararathotel.am

هتل آنی پلازا: ****۴

هتل آنی‌ در ۲۹ نوابر سال ۱۹۷۰ احداث و نام گذاری شده است و تحت نظر و حمایت اتحادیه جماهیر شوروی به فعالیت می‌‌پرداخت . پس از گذشت زمان اصلاحات بزرگ در کشور و اعلام استقلال یافتن جمهوری ارمنستان، هتل آنی‌ در سال ۱۹۹۸ توسط بخش سرمایه گذاری آنی‌ مربوط به یک تاجر ارمنی آمریکایی به بخش خصوصی واگذار شد. این هتل کاملا دوباره سازی و تعمیر شد و به عنوانه یک هتل ۴ ستاره( گواهینامه کیفیت أان۴، تحت لیسانس وزارت توسعه اقتصاد و بازرگانی جمهوری ارمنستان) به نام تجاری “آنی‌ پلازا هتل” در ۲۰ سپتامبر سال ۱۹۹۹، شروع به فعالیت کرد.

هتل آنی پلازا متعهد به ارائه بالاترین کیفیت از مهمان نوازی به مهمانان است مهمانانی که برای بازدید ارمنستان این هتل را انتخاب می کنند واین مکان را هتل منتخب خود می دانند آنی پلازا افتخار می داند که با بکار گیری حرفه ای‌ترین افراد متخصص ورعایت استاندارد جهانی خدمات مهمان نوازی در جهت تامین نیاز مشتریان خود تلاش می نماید.

موقعیت: تقاطع خیابان سایت نوا و آبوویان ، مرکز شهر

پست الکترونیک: reservation@anihotel.am
نشانی وب سایت هتل: www.anihotel.com

هتل متروپل:****۴

هتل متروپل در مرکز ایروان ، پایتخت ارمنستان قرار گرفته است ، فقط با چند دقیقه فاصله از میدان جمهوری و کسب و کار و مراکزفرهنگی ایروان (ارمنستان).

این چهره با شکوه کوه آرارات و منظره پایین دره تنگ هرازدان منظره شگفت انگیزی از را برای هتل ایجاد می کنند.هتل دقیقن در میان معروف ترین نشانهای موجود در ایروان، از جمله کلیسای سنت سارکیس ، موزه پاراجانف، و سایتتاریخی بزرگقلعه ای که در حال حاضر آرارات براندی که کارخانه شراب ودکا وکونیاک با موزه معروف خود و در سمت دیگر کارخانه نوی قرار گرفته است .

این مجموع با اتاق های پر زرق و برق آن (۷۰ اتاق و در مجموع از جمله سوئیت) با سطح بالایی از خدمات است ، هتل متروپلایروان در واقع می تواند به عنوان یکی از بهترین هتلها در ایروان نام برد. هتل متروپل فراهم کننده انواع خدمات رایگان به مهمانانخود از جمله صبحانه بوفه رایگان، دسترسی آزاد به استخر سرپوشیده …. است.

موقعیت: خیابان ماشتوس ، شماره ۲/۲ (مرکز شهر)

این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل ارمنستان می باشد و خدمات درجه یکی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، مرکز ورزشی، مرکز آبگرم و تجارت، بوتیک،‌ داروخانه، آرایشگاه،‌ گل فروشی و . . . ارائه می‌دهد. بسیاری از اتاق‌های هتل، ۲۲۶ اتاق که به ظرافت طراحی و…

هتل رویال پالاس:****۴

این هتل در مکان بسیار آرامی قرار گرفته است و تنها به فاصله ۱۰ دقیقه رانندگی‌، تا مرکز شهر فاصله دارد. هتل رویال پالاس با دوری از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتی دلنشین برای میهمانان خود فراهم آورده.

هتل آکواتک: ****۴

درباره هتل:۴ ستاره. ۲۸ اتاق دابل مطابقبا استانداردهای بین المللی و ۳۶ اتاق دیگر دارد و مشرف به پارک آبی می باشد. اتاق هادارای اینترنت پر سرعت و بی سیم ، ماهواره، تلویزیون و.. می باشند. مهمان های هتل قادرند رایگان از پارک آبی سر پوشیده هتل و سالن بدن سازی استفاده کنند.

هتل رجینه

سفر به ایروان تجاری یا تفریح در هتل رجینا با مهمان نوازی کم نظیر فلسفه کاملا ساده است ، به ما فرصت دهید تا به هر یک از نیازهای شما رسیدگی کنیم . ما مایلیم تا برتری و تخصص را در همه ی خدمات به هر یک از مسافرانمان در طول اقامتشان در هتل تضمین کنیم .ویژگی های هتل شامل ۵۸ اتاق و سویت تمام اتاق های آن زیبا ، مجهز به بالکن با منظره ی مهیج کوه آرارات می باشند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید