سفر ريیس جمهور لبنان به ارمنستان

سفر رییس جمهور لبنان به ارمنستان و عراق

سفر رییس جمهور لبنان به ارمنستان و عراق

سفر رییس جمهور لبنان به ارمنستان و عراق:  رئیس جمهور لبنان، میشل عون، روز سه شنبه سفر خود را به سوی عراق و ارمنستان شروع مینماید.

با توجه به گزارش روزنامه «الجمهوریه» لبنان عون در پاسخ به دعوت همتای عراقی خود ، فواد معصوم، در راس هیات وزیران، نمایندگان پارلمان، مشاوران و مدیران لبنان به بغداد خواهد رفت.

طبق این گزارش ، میشل عون دو روز در بغداد حضور خواهد داشت و پس از آن راهی ایروان، پایتخت ارمنستان میشود.این سفر در پاسخ به سفر سال گذشته سرز کسیسیان، رئیس جمهوری ارمنستان به بیروت انجام می شود.

به نقل از منابع آگاه در این سفر وزیر کشور «نهاد المشنوق»، وزیر خارجه «جیران باسیل»، وزیر صنعت «حسن الحاج حسن» و آوادیس کسیسیان وزیر گردشگری همراه عون خواهند بود

منابع آگاه به جمهوریت اعلام کردند: در این دو سفر «نهاد المشنوق» وزیر کشور، «جبران باسیل» وزیر خارجه، «حسین الحاح جسن» وزیر صنعت، «أوادیس کدانیان» وزیر گردشگری، «نقولا توینی» وزیر مبارزه با فساد و «اغوب بقرادونیان» رئیس حزب ظاشناق، رئیس جمهوری لبنان را در این سفر همراهی می نمایند.

«میشل عون» ۴۸ ساعت در عراق می ماند تا با همتای عراقی اش، «حیدر العبادی» نخست وزیر و «سلیم الجبوری» رئیس پارلمان این کشور دیدار کند.

سپس رئیس جمهوری لبنان عصر روز چهارشنبه به ایروان سفر می کند تا با همتای ارمنی، نخست وزیر و رئیس پارلمان این کشور و همچنین اقلیت های لبنانی مستقر در ارمنستان دیدار کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید